För tidsbokning och rådgivning ring – 08- 400 259 00 – Ring 112 vid akut sjukdom

Inför besöket var god anmäl dig i receptionen:

  • Ta med giltig legitimation.
  • Var ute i god tid innan din bokade tid.
  • Ta en nummerlapp och invänta din tur.
  • För allas trevnad ser vi gärna att du stänger av din mobiltelefon under ditt besökt.

Betalning:

  • Betala gärna med kontokort.
  • Vi eftersträvar en kontantfri kassa. Har du frikort gäller det som betalning.
  • Högkostnadsskydd och frikort hanteras elektroniskt.
  • Vid fakturering  användes vi Fortnox. För information gällande din faktura var god se länk:   Min Faktura (fortnox.se)

När gäller inte högkostnadsskyddet?

Högkostnadsskyddet gäller oftast inte för följande:

Videomöte:

Träffa oss i ett videomöte. Videomöte är ett enkelt sätt att träffa oss när det passar dig. Du loggar in tryggt och enkelt i din telefon eller läsplatta via mobilt Bank ID.

  • Så här gör du:
  • Ladda ner och installera VårdX3    kostnadsfritt från AppStore eller GooglePlay
  • Välj vårdgivare – ange den kod du fått av din vårdgivare (endast en gång)
  • Logga in med BankID (Saknar du BankID kan du beställa det av din bank)
  • Svara på ett par frågor
  • Om det är ett ärende där betalning krävs skickar vi en faktura.
  • När det är dags för mötet kommer vårdgivaren att skicka ett SMS till dig. Var god följ sms länken för att logga in.